Young Adult

Ik vond hem zeker goed. In het begin dacht ik letterlijk: “ik ga dit een kakfilm vinden”, omdat Charlize Theron een, in mijn ogen, degoutant karakter speelt (dezelfde reden waarom ik “Into the wild” dikke prut vind… onnozele hippie.)

De film had echt meer dan voldoende (gifzwarte) humor om mij de hele tijd geïnteresseerd te houden en zelfs regelmatig hardop te laten lachen. Geregeld scherpe dialogen en, ik mag het personage misschien degoutant vinden, “ons Charlize” speelt echt wel steengoed. Geen must see, in mijn ogen, maar zeker en vast garant voor een leuke avond als u van dit type film houdt.

Met “dit type film” bedoel ik dat het duidelijk een karakterfilm is, dus geen schieten, actie, ontploffingen, special en visual effects of spannende montages. Wie echter heeft genoten van films als “Juno”, “Up in the Air” of “Thank you for smoking”, kan met een gerust hart deze film gaan zien. (Het is dan ook van dezelfde regisseur :D)

