Dark shadows

Ik vond hem niet slecht, maar zeker ook niet heel goed. Er zaten naar mijn mening wel leuke stukken in maar het geheel zakt wat in mekaar. Ook duurde hij toch wel minstens een half uur te lang en kon dit makkelijk verholpen zijn door onnodige stukken er uit te knippen… waar er toch wel een heleboel van zijn.

Het geheel mist naar mijn mening structuur en leek niet goed te weten wat het nu eigenlijk wil. Ook neemt het verhaal vaak te rare wendingen en lijkt het voornamelijk de hele tijd op te bouwen zonder ergens eens echt in gang te schieten.

Het B-film kantje kon ik echter wel waarderen en visueel ziet het er zeer mooi uit. Inhoudelijk kon hij mij minder overtuigen, jammer genoeg want er zitten best leuke vondsten in, vond ik.

Al bij al bekijkbaar maar geen hoogvlieger, moest u hem gaan zien zal u een leuke tijd beleven, zoniet hebt u niets gemist.

