American Reunion

Het is flauw, het is platvloers, het is idioot en bovenal zeer entertainend en bij momenten hilarisch.

Jawel hilarisch, ik heb vaak hardop zitten lachen met de kak, pis en poep moppen en andere onderbroekenlol ondanks dat dat soort humor in films meestal niet mijn genre is, maar hier heb ik mij er niet aan zitten storen.

Ik heb mij goed geamuseerd met deze film al zal dat sowieso niet voor iedereen weggelegd zijn… volgens mij is er maar 1 publiek voor deze film en dat is hetzelfde doelpubliek van de eerste 3 American Pie films.

En dan bedoel ik niet mensen van dezelfde leeftijdsgroep, nee ik bedoel de mensen die toen het doelpubliek waren. Als je die films toen als tiener hebt gezien, hebt zitten lachen, gieren, brullen met momenten als “this one time at band camp” en “Stiffler’s mom”. Dan ga je je ook zeker amuseren met deze film. Was je te jong of te oud voor de originele 3, ga je hem waarschijnlijk stom vinden en er niets aan hebben.

