Men in Black 3

En hierbij presenteert Columbia u een degelijk, wat zeg ik, meer dan degelijk… allé kom, gewoonweg ronduit GOEDE sci-fi actie-komedie avontuur… Men in Black 3. Ik heb mij geweldig geamuseerd, ik heb geregeld moeten lachen, zowel met de grappen als de heerlijke kleine verwijzingen (zo was ik de enige die de cameo van de regisseur herkende en bij gevolg ook de enige die daarmee moest lachen… but I don’t care.)

Hij duurde misschien een 5 a 10 minuutjes te lang naar mijn goesting, maar daar gaan we niet over staan zeveren.
De (spoiler voor iemand die geen enkele trailer heeft gezien of het spuuglelijke liedje van Pitbull heeft gehoord) time-travel zat degelijk en goed in mekaar, op misschien 2 a 3 dingskes waar de fan- & nerdboy zich aan kan storen, als hij er aan denkt.

Dus leuk, tof, amusant, grappig, spannend, degelijk verhaal, perfect voor een avondje plezier, u zult het zich niet beklagen, entertainment van de bovenste plank!

