*Nieuw* Oudere films!

Als ik naar de bioscoop ben geweest, dan kan u dat hier altijd lezen, vlak na de film haal ik mijn HTC’ke boven en typ (al dan niet met schrijffouten) mijn mening, zo spoilerfree mogelijk, bij mekaar terwijl ik op de terugweg naar huis ben. Zodat ik u daarmee kan ambeteren en eventueel kan overtuigen (of afraden) om die film te zien.

Maar ik heb hier een uitgebreide DVD collectie staan (op moment van spreken +700, ik ben na 650 ergens de tel kwijt geraakt) die ik geregeld durf herzien. Dus, om dat hier wat levendig te houden, ga ik daar van tijd tot tijd ook eens een besprekingske, zoals steeds zo spoilervrij mogelijk, over schrijven.

Aan uw rechterkant kunt u zien dat de categorie “Filmbespreking” is opgedeeld in ‘Cinema’ en ‘Ouder’. Ik denk dat dat vrij duidelijk voor zich spreekt en dat beide soorten films nog steeds onder ‘Filmbespreking’ komen te staan, maar ofwel heb ik die net in de bioscoop gezien en staat die bij ‘Cinema’ of heb ik hem net vanuit mijn luie zetel op tv/dvd gezien en komt die bij ‘Ouder’ te staan.

Peace out and may the Force be with you!

Tom

