*Nieuw* Rating systeem!

Hoera! Als Moody’s en andere criminelen, ik bedoel, ratingbureaus de wereld naar de botten mogen helpen, mag ik dat ook!
Daarom dat ik een “ratingsysteem” heb toegepast. De films komen terecht in verschillende categorieën nadat ik er een score heb opgeplakt, omdat die score doorheen de tijd licht durft aanpassen, ga ik die er niet bij zetten maar geef ik jullie enkel de algemene groep.

De verschillende groepen zijn:

  • Aanrader: 10/10 t.e.m. 8/10
  • De moeite: 7.5/10 t.e.m. 6.5/10
  • Op eigen risico: 6/10 t.e.m. 4.5/10
  • Nee, dat is het niet: 4/10 t.e.m. 2/10
  • Omdraaien en wegwezen: 1.5/10 t.e.m. 0/10

Meer uitleg en andere onnozelheden vindt u op de pagina “Scores”, te vinden in de rechter zijbalk. (Of u kan gewoon hier klikken.)

Met vriendelijke groenten en fruit,

Tom

