21 Jump street

Jonah Hill heeft ooit eens ergens gezegd “There’s nothing funny about a physically fit man.”
Wel… hij krijgt gelijk!

De symbiose tussen Jonah Hill en Channing Tatum werkt nog wel goed, maar ik vond het gewoon niet grappig en veel te lang gerekt.
De film duurt een uur en 50 minuten en dat is véél te lang voor mijn uithoudingsvermogen voor onderbroekhumor. Ik heb welgeteld 5 keer moeten lachen… waarvan 3 keer zo’n “hehe”… Maar ik begrijp ook dat dit geen film voor mij is, maar voor tieners die nog wel kunnen lachen met de 25ste “dick-joke”.

Zelfs een cameo, die ik normaal altijd ten zeerste kan appreciëren, bood mij geen voldoening. Een paar scenes waren leuk, maar dat was het dan ook. Het enige goede vond ik nog eigenlijk Channing Tatum zelf, die mens heeft nog wel een doenbaar tot goede komische timing in mijn opinie.

Maar het verhaal was te simplistisch naar mijn mening, te flauwe of niet-grappige momenten en Jonah Hill… joa, ik moet die mens niet… maar voor Channing Tatum en de cameo en het besef dat ik eigenlijk niet bij dit doelpubliek hoor, wil ik hem nog wel opwaarderen naar “dingske.” Het is ok, maar lang zult ge hem niet herinneren.

 

 

