What to Expect When You’re Expecting

Tijd dat er nieuwe films uitkomen in de cinema want ik ben net een film gaan zien over een roedel vrouwen die zwanger zijn en alle gevolgen van dien!

Ok, ik vond hem beter dan ik had verwacht… maar mijn verwachtingen lagen dan ook bij het absolute nulpunt. (-273,15° Celsius, ter uwer informatie)
Ik geef toe, ik heb enkele keren moeten lachen, maar voor de rest vond ik hem maar langdradig en niet to the point komen. Hij duurde veel te lang en er stak veel te veel in. Nu duurt hij bijna 2 uur en zijn er 5 “leading ladies” terwijl er eigenlijk maar 3 echt to the point zijn.

Er waren echt wel een paar leuke momenten, maar eigenlijk duurde hij gewoon veel te lang. Hoogstwaarschijnlijk is die binnen dit en 3 jaar te zien op VijfTV en daarna ga je er waarschijnlijk niets meer van horen. Ik vreesde dat het een “omdraaien en wegwezen” ging zijn, maar die paar momenten krikken het toch nog op naar een “op eigen risico.”

