Top 10 eerste helft van 2012

We zijn eind juli, tijd voor een tussentijdse top 10!

Sinds eind december 2011 heb ik mijn UGC-Unlimited abonnement opnieuw, ik heb het een paar jaar links laten liggen wegens geen tijd, maar sinds eind december is die bioscoop zo’n beetje mijn tweede thuis geworden en dankzij dat abonnement is deze filmblog zelfs ontstaan. Ik probeer zoveel, zoniet alles, te zien wat uitkomt. Al zijn er wel films die ik bewust links laat liggen omdat ze mij ofwel niet aanspreken (romcom op kop) of omdat ik er geen tijd voor heb. Dit is tenslotte als hobby, als u per sé mijn mening wilt weten over elke film die uitkomt, ik sta u niet in de weg om mij in te huren en ik maak hier graag mijn full time job van 😉

Maar dus, ik heb net, met mijn tweede kijkbeurt van The Dark Knight Rises, mijn 65ste bioscoopticketje verscheurt zien worden… en aangezien ik pas eind maart met deze blog ben begonnen, heb ik dus een deel films van 2012 hier niet mee opstaan.

Tijd dus voor een top 10! Het kan me niet schelen of die film op IMDb al in 2011 verschenen is, ik heb hem pas gezien in 2012 toen hij hier in de cinema verscheen. Here we go.

10. Brave
09. War Horse
08. The Hunger Games
07. The Cabin in the Woods
06. Groenten uit Balen
05. The Muppets
04. Moonrise Kingdom

En de top 3 bestaat op dit moment uit…
03. The Avengers 
02. Intouchables
01. The Dark Knight Rises

