Headhunters

Ik vond ‘Headhunters’ nog wel amusant om te kijken… maar al bij al kon het mij niet zoveel interesseren. Het begin vond ik nochtans zeer goed, maar na een half uurtje vond ik hem wat aanslepen omdat het iets te traag werd naar mijn mening om dan weer in volle actie te schieten. En dan weer te vertragen en dan weer in volle actie te vliegen. En dat wisselvallig gedoe wrong een beetje bij mij. Een verhaal moet zijn rustmomenten hebben, maar hier vond ik het verschil gewoon te groot. De actie- en spanningsmomenten zijn bij wijle echt wel intens maar soms ook lachtwekkend dus het voelde een beetje vis-noch vlees soms, ook ondanks de lengte van 100 minuten, vond ik hem soms nog te lang. Al bij al zou ik zeggen: het is eens leuk voor ne keer, maar lang ga ik hem niet onthouden.

