The Bourne Identity

Matt Damon, die vrouw van Lola Rennt, Brian Cox, Chris Cooper, Julia Stiles en 3 minuten Clive Owen, dit en veel meer in het eerste deel van de actie-spionnen franchise uit de “Bourne”-reeks!

De film is intussen alweer 10 jaar oud… en ik moet zeggen dat ik dat toch wel merkte. Het waren maar kleine dingen zoals betaaltelefonen en monitors met een beeldbuis i.p.v. een flatscreen etc… maar dit zijn dingen die mij toch een beetje uit de film haalden.

Ook duurde hij toch wel vrij lang naar mijn goesting: ze hadden van mij gemakkelijk de film een kwartiertje of twintig minuten korter mogen maken.

Maar al bij al vond ik dit nog wel een degelijke actie-spionage thriller. Hij was minder goed verouderd dan ik had gehoopt, maar al bij al is hij toch nog goed genoeg voor wat filmplezier.

