A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell

Enkele jaren geleden kwam ik deze trailer er van tegen op het internet. En na het zien er van was ik verkocht, ik moest en zou die film ooit gezien hebben en mijn beste lezers, de volle 3 man, mijn opzet is geslaagd! Ik heb dit hoogte punt van de cinema eindelijk achter de kiezen!

Voor moest u het nog niet hebben afgeleid van de titel van dit epos. Dit is een film die perfect zou hebben gestaan in Jan Verheydens “Nacht van de Wansmaak“. De film gaat nergens over, heeft miserabele dialogen, geen verhaal, een onnozel plot, B- en C- acteurs, zo goed als geen budget en is gewoonweg verschrikkelijk. Maar hij is gelukkig zo verschrikkelijk dat hij weer goed wordt. (Ondanks zijn weergaloze IMDb-score van 1.9/10)

Normale mensen vinden hier sowieso geen moer aan, maar ik vond hem hilarisch… bij momenten dan toch. Want te vaak was hij gewoon verschrikkelijk op zich. Het ergste van al is eigenlijk dat er bijna geen dinosauriërs zijn, maar mutanten en afgezien van de hoofdrolspeelster haar bips in een voorhistorische (enfin, ja, post-apocalyptische) tangaslip is er niet veel nymfomanie aan.

De film mist voornamelijk samenhang en vaart, meerdere keren wordt de film onderbroken voor stukken van 5 minuten lange wandelingen… en de film duur amper 80 minuutjes… het gebrek aan samenhang of logica kon ik nog wel ergens appreciëren, maar het ritme lag toch wel veel te laag.

Dus als u normaal bent, is dit ongetwijfeld een “omdraaien en wegwezen”, voor liefhebbers van de B-, C- en verder het alfabet af- films, is dit waarschijnlijk nog maar een”op eigen risico” en ik vrees dat mijn jarenlange queeste dik is tegengeslagen en meer dan een ‘op eigen risico’ kan ik het toch ook niet geven… Kijk liever de trailer dan de film durf ik zelfs volmondig uitroepen!

